sâmbătă, 2 august 2008

AFIRMAŢIE PENTRU CURĂŢAREA RANILOR INIMII

(Lisa Renee)


Sugestie pentru o invocaţie:

Pregătiţi-vă Scutul 12D. Apoi invocaţi următoarele:

Iubiţilor, paznici aflaţi în slujba Unimii şi Legilor Sale
(şi, după cum simţiţi îndrumare, chemaţi-vă echipele de vindecare şi Familia Matricială de Suflete)

Vă rog să-mi curăţaţi, vindecaţi, aliniaţi, ancoraţi, activaţi, sincronizaţi, umpleţi cu lumină, reparaţi şi reconectaţi
Chakra inimii, canalele inimii şi întregul complex al inimii mele.
Faceţi, vă rog, ca chakrele mele sacrală şi a inimii să se afle sincronizate şi în comunicare una cu cealaltă.

Îndepărtaţi orice răni ale inimii, traume şi impacte asupra ei. ACUM.
(faceţi o pauză, până simţiţi că acestea s-au îndeplinit)

Curăţaţi mai departe tiparele Minţii, Corpului, câmpului meu MORFOGENETIC şi sistemelor subtile de corpuri energetice TOATE RĂNILE INIMII care vor fi fost provocate de înscrisuri primordiale ale separării.

Curăţaţi, în ordinea priorităţilor, şi infuzaţi Armonicele Universale, punând drept sigiliu intenţia mea de vindecare şi ajutor - DEPLIN, COMPLET ŞI TOTAL... la toate nivelele, dimensiunile fiinţei mele şi în vid.

Ancoraţi, încheiaţi şi sigilaţi această lucrare prin intermediul Hologramei mele.

Ancoraţi, încheiaţi şi sigilaţi această lucrare în întreaga Matrice a Timpului, în Eternitate şi Infinitate.

Sigilaţi permanent această vindecare întru Lumina Unimii.

Aleg tiparele Divine ale Perfecţiunii ACUM!

Cu multă reverenţă şi recunoştinţă, vă mulţumesc.

Amin.

2007 Lisa Renee, www.EnergeticSynthesis.com


Traducerea: Alexandra Popa

Niciun comentariu: